Forgatás, Flex Gym, Fitt Market, avagy egy sűrű nap Budapestiában

Sziasztok!

Ahogy arról már írtam az Instagram-on, most csütörtökön Budapesten volt jelenésem. Akkor még nem árultam el a dolog apropóját (mert hitetlen vagyok): meghívtak a LifeNetwork Ez Zsír! című műsorába. El tudjátok képzelni, hogy ha a saját kamerám előtt feszült vagyok akkor mennyire voltam izgatott egy ilyen dolog kapcsán. :) 

Párommal közösen elindultunk itthonról Pestre, csütörtök reggel, mert sok-sok tervvel akartuk feldobni a napot. 13:00-ra beszéltük a találkát, a forgatás helyszíne a Flex Gym lett, ami azért is remek, mert tervben volt a terem kipróbálása. Előtte útba ejtettük a Fittmarket-et, beszélgettünk egy jót, és vásároltunk pár apróságot  de őszintén megvallva, a 600 gramm érlelt NPK darált marha volt a lényeg. :)

222.png

A Fittmarketes szerzemények

Majd elindultunk a Mom Park felé, ahol végül parkoltam, innen sétáltunk át a Márvány utcai Flex-be. Időben érkeztünk, így volt lehetőségünk beszélgetni Kiss Gergővel akinek a szakértő segítségére bíztak a forgatás idejére. A terem szuper, a hangulat oldódott, így gyorsan sikerült a feszültségemen úrrá lenni (nagyvonalakban), a Lifenetwork-ös csapat pedig szintén borzasztóan kedves volt és profi munkát végzett. Színtiszta élmény, gyerekkori hősöm, Arnold fotói között nézelődni és átérezni a hely szellemét, tőlem kb két méterre 340 kilóval vállvonogatott Páldi Gabi, akinek jó ideje követem a munkásságát, néhány géppel arrébb pedig Danybuilding feszült a vasaknak. A jelenlévők bevallása szerint jól ment minden, a végeredményről majd Ti is nyilatkozhattok amint adásba kerül. :) Ezúton is hatalmas köszönet a Lifenetwork meghívásáért, Gery profi segítségéért és a Flex Gym tulajdonosának a kedves fogadtatásért és a profi helyszínért!

p1000024-horz.png

Flex Gym, Arnold, Dwayne meg valami Tibi

A forgatás végeztével és a remegő térdeim helyretétele után az Oriental Soup House-ba mentünk egy kiadós levesre. Végül mind a ketten az Oriental Pho mellett döntöttünk csak különböző méretben. Ebben garnéla, vékonyra szelt csirkemell, fürj tojás és minden egyéb földi jó van. Ezen felül már csak egy rákos Dim Sum-ot kértünk ami kb 8 másodperc alatt elfogyott. Szuper a hely hangulata és a leves is perfekt, csupán annyit rontottam el, hogy nagyot kértem, amit meg is ettem, de bőségesen elég lett volna a kisebbik változat is. :)

20170316_155619.jpg

A fantasztikus Oriental Pho, minden földi jóval telepakolva 

Innen a kevésbé diétás vonalon indultunk tovább, a Tej Pékáru Kávé Tea Grocery-be, mert itt sem voltam még, de sok olyan kapható amit kipróbálásra szántam. Végül szűkítettük a kört: banános Muscle Monster, Reese's mogyoróvajas nut bar, old school real cola, angol piacra szánt Diet Coke és Juicy Fruit rágó.

p1000041.jpg

A nem diétás vonal

Muszáj volt határvonalat húzni, hisz a világ összes pénzét el tudnám itt költeni, de csak olyan dolgokra amik a diétámba nem férnek bele. :) Nagyszerűt beszélgettünk majd továbbálltunk, hisz az utolsó címünk a nem is olyan régen nyílt Low Carb Company volt, ami jó zárása lett a napunknak.

low_carb.jpg

Hunyorgás, szél de a hajam még mindig nem tart

Hogy hibátlan legyen a nap, itt sem ért csalódás. 2 sajttorta szelet került terítékre és kávéztunk, mert az kell. A torták szeletenként kb 5 gramm ch-t tartalmaznak, ezt tuti nem mondanám meg sem ízről, sem állagról. Tényleg frankó volt mind a kettő. Kávéból nem tudom mit használnak a srácok, de mennyei és erős volt, megadták a lendületet haza Szeged irányába. :)

Videó:

 

Tibi - GetFit