Myprotein Bcaa teszt, mit kell tudni a Bcca készítményekről?

Kezdjük azzal, hogy mit érdemes tudni a Bcaa-król?

A Bcaa (Branched chain amino acids), elágazó láncú esszenciális aminosavak, melyek szervezetünk számára nélkülözhetetlenek, ennek ellenére nem tudjuk őket előállítani. A bcaa készítmények izoleucint, valint és leucint tartalmaznak. Ezek elsősorban a szervezetünk szövetépítő mechanizmusában játszanak szerepet (tehát pl izomépítés, regeneráció gyorsítása égési sérülések esetén), az emberi izomzat kb 35% áll Bcaa aminosavakból. Fontos szerepet játszhatnak (diéta alatt fokozottan) az izomleépítő hatás megelőzésében. Fogyasztásuk bármikor a nap folyamán előnyös lehet, fizikai megterhelés után pedig fokozottan javasolt.

Én a Myprotein bcaa készítményére tettem a voksom, 2 db 1 kilós változatot szereztem be. Az egyik dinnye a másik pedig kék málna ízesítésű (itt találjátok a magyar linket: http://www.myprotein.hu/sports-nutrition/bcaa/10529280.html?autocomplete=productsuggestion). Nem tudom próbáltatok e már ízesítés nélküli változatot, de az valami borzasztó (pedig én magában eszem a glutamint és az sem "finom"! :)  )!

10529280-1395068394-710668.jpg

Tudni kell mind a kettőről, hogy mű ízű, de nyilván csodát nem vár senki. Mind a kettő talán túl édes és én szívesen kihagynám az étel színezéket. Kb 10 grammot szoktam elkeverni 7 dl vízben. Oldódással nincs baj, shakerben összerázom és hagyom állni pár percet, majd fogyasztás előtt megint felrázom. A dinnyés talán egy fokkal finomabb, enyhébb íze van, a málnás pedig töményebb. Hatásukról pedig természetesen csak hosszú távon tudok majd nyilatkozni.

 

www.facebook.com/getfitburnfat