Vaníliás banán jégkrém

Bár tél van de változatosság gyanánt jól eshet egy könnyed kis "édesség". Borzalmasan egyszerű, finom és minden plusz hozzáadott szeméttől mentes fagyit készíthetünk. Állagra krémes, ízre mint a friss gyümölcs, a tartalom pedig igazából csak rajtunk és a fantáziánkon áll. Szerintem majd bármilyen gyümölccsel elkészíthető én most banánból csináltam és kapott egy adag vaníliás fehérjét az íze kedvéért (na jó valójában a fehérje tartalom növelése miatt).

P1000113.JPG


Hozzávalók (nálam ez most két személynek való adag lett):

-2-3 banán

-1 adag vaníliás fehérje

-kb 1 dl tej

+ egy elég erős turmix gép

Mint írtam, egyszerű mint a szög: a banánokat kb 3-4 darabba vágom és berakom a fagyasztóba. Ha megfagytak akkor a turmixgép segítségével sima állagúra turmixoljuk miközben hozzáöntjük a tejet és a fehérjét. Én már semmilyen plusz édesítőt nem alkalmaztam, de ezt persze mindenki egyéni ízlés alapján lőheti be magának. Egészségetekre!

https://www.facebook.com/getfitburnfat