Teszt: Scitec Revex 16 + Mega Carni X

Mint arról az oldalon már írtam, kaptam kipróbálásra egy akkor akciós pakkot ami Scitec Revex 16 és Mega Carni X együtteséből állt és ígéretet tettem, arról, hogy a próba végén beszámolok a tapasztalatokról.  

revex-16.jpg

Aki járt már a blogon tudja, hogy 2012 év vége óta 53 kilót fogytam. Táplálékkiegészítő a fogyás 1 éve alatt csak fehérje turmix formájában ment (no és persze a szükséges Multi Pro), tehát semmilyen "zsírégető" készítményt nem alkalmaztam. Az elmúlt kb másfél évben a súlyom 2-3 kilós difikkel de beállt, ezért külön örömmel vetettem magam bele a tesztbe. 

3276_cbba1c02118d.png

Sokan abba a hibába esnek, hogy ezektől a készítményektől csodát várnak, de szerencsére a gyártó is korrekt tájékoztatást ad, mondván a termék csak diéta és mozgás mellett lesz igazán hatásos. Ez így is van. Mivel nekem a kajám és az edzés is elég fixen be van állítva, így nálam ez nem volt kérdés. A teszt elején 88.6 kg voltam, az 1 hónap elteltével (27 napra volt elég a 108 szem Revex) 84.9 kg. Csoda nem történt, viszont pörgetett az anyagcserémen és kicsit megdobta az edzéseimet is (2 szem Revex reggel, majd 2 szem edzés előtt kb 40 perccel, ekkor vettem be 2 szem Mega Carni X-et is). A dózis fix volt, nem emeltem, de a hónap végén is éreztem a hatását. 

Konklúzió: aki rendesen edz és ésszerűen eszik, annak tud segíteni a kilók aprításában.

 

https://www.facebook.com/getfitburnfat