Myprotein megbízhatósági élmények, tapasztalatok
Sokszor írtok a facebook oldalon azzal kapcsolatban kérdéseket, hogy mi a véleményem a Myproteinről, mik a tapasztalatok, illetve merjetek e rendelni. El szeretném mondani az eddigi tapasztalataim, leszögezve, hogy semmiféle üzleti érdek nem köt a Myprotein reklámozásához, nem jutok előnyhöz a pozitív vélemény megosztásával, így nem emiatt teszem. Pusztán segíteni próbálok azoknak, akik pusztán az "ismeretlentől" való félelem miatt nem mertek még rendelni Angliából.
Nyilván tudjátok, hogy a Myprotein Angliában több éve piacvezető táplálék kiegészítő gyártó cég. Sok itthon kapható márkával ellentétben a világ lassan minden táján ismerik. Nagy előny, hogy pár hónappal ezelőtt elindult a hivatalos hazai webshopjuk, a szokásos remek akciókkal.
Lassan két éve, hogy Myprotein termékeket használok. Először egy nagy kedvencem Polska Genetics videóiban láttam (Mischa Janiec naturál testépítő), majd a bodybuilding.com oldalon is összefutottam a névvel. Utána olvasgattam, véleményeket kutattam és mivel éppen jó akció volt fehérjére rendeltem. Nem bántam meg. Borzasztóan nagy választék, mind termékkínálatban mind íz variációkban a már említett sokszor akár 50%-os akciókkal.
Nos, térjünk rá a tapasztalatokra a rendelésekkel kapcsolatban: a bank legtöbbször hozzávetőleg középárfolyamon vált, a rendelést követően email visszajelzést kapunk, nem sokkal később pedig egy Dpd-s nyomkövetésre alkalmas csomagszámot. A hibátlan rendelésekről nem írnék, ellentétben két problémás rendelésem történet megosztanám veletek.
1. Idén márciusban leadott rendelés státusza (kollégáim részére), a rendelést követő két hét alatt sem változott a Dpd felületén. Először a hazai Dpd-nek írtam, akik hanyag módon, segítség nyújtás nélkül leráztak, mondván az országba be sem érkezett a csomagom, keressem a feladót. Ezzel egy időben felvettem a kapcsolatot Facebook-on keresztül az Angol Dpd-vel, ahol már sokkal készségesebben segítettek, utána néztek és közölték, hogy valószínűleg leesett a feladószelvény a csomagról, ezért a raktárukban áll és a feladó általi beltartalom azonosításra vár. Írtam a Myproteinnek, ahol egy kedves kollégájuk gyorsan segített, újra elküldték a csomagot, amit 4 nappal később meg is kaptam (25 nappal a megrendelés leadása után). Ha előbb a Myproteinnek írok valószínűleg még gyorsabb lett volna az ügyintézés.
2. Egy szintén idei rendelésem sérülten érkezett (képen látható állapotban) és kibontás után kiderült, hogy két tétel (egy 240 szemes Alpha Men multivitamin és egy fehérje szelet) hiányzott. Szerencsére még felbontás előtt csináltam fotót, melyet leírással együtt küldtem a Myproteinnek. Pusztán egy kérdést tettek fel: visszakérem a termékek árát, illetve küldjék e újra? Mivel a vitamin nem magamnak lett rendelve így újraküldést kértem. Nevezhetem magam szerencsésnek, hisz egy kis hiba folytán az egész megrendelésem újra feladták, így nem csak a két hiányzó tételt kaptam meg, hanem még egy csomag konjak lisztes tésztát és egy doboz Daily Vitamins is. :) Mivel korrektek voltak én is az akartam lenni, jeleztem feléjük a dolgot, mire annyi választ kaptam, hogy természetesen tartsam meg, vigaszdíj gyanánt.
Összefoglalva: nekem eddig némi apró kellemetlenséget (melyek pozitívan végződtek és inkább a dpd-t érzem sárosnak benne) eltekintve csak pozitív tapasztalatom van a céggel. Az áraik akciók keretein belül verhetetlenek, a teremékek minősége pedig a szokott minőséget hozza két év után is. Ha eddig nem mertétek, ezután tegyetek próbát bátran! :)