Vitaminok, ásványi anyagok és ízületvédelem

Mint arról már írtam korábban, nagy hibát vétettem a diétám/fogyásom első és így leginkább jelentős évében. Ekkor történt, hogy 10 hónap alatt leadtam kicsit több mint 50 kilót és nem figyeltem arra, hogy a szervezetem fokozott vitamin és ásványi anyag szükségletének eleget tegyek. Hogy miért volt ez hiba? Több orvossal beszélve megbizonyosodtam róla, hogy 10 hónap alatt ennyit fogyni legalább annyira megterhelő a szervezet számára mint túlsúlyként cipelni az említett tömeget. 

Azóta ezt a hibát nem követem el, folyamatosan fogyasztok vitaminokat. Több gyártó termékét kipróbáltam, de pár hónapja, a szegedi Tropical-ASO Classic testépítő versenyen felfigyeltem egy hazai cégre a Goodwill Pharma-ra. A verseny után pár héttel némi véletlen folytán, Édesanyám jóvoltából Goodwill-es C-vitamint kaptam, mert kifogyott az előző adag. Anyumról tudni kell, hogy gyógyszerész végzettségű csak nem a szakmájában tevékenykedik és jobban bízik a gyógyszertárban is kapható készítményekben, mint bármely táplálékkiegészítő cég termékeiben. Mivel a C-vitamin elnyerte az én tetszésem is, úgy döntöttem, hogy teszek egy próbát néhány más készítménnyel.

20160710_111828.png

A munkám miatt nem tudok sokat a szabadban lenni, így az edzés mellett/miatt szedek D-vitamint. E mellé jön a már említett C-vitamin, egy multivitamin, valamint a fájós bal vállamnak köszönhetően egy 3 hónapos kúrát kipróbálok a Cartinorm ízületvédőből is. A későbbiekben jelentkezem, hogy mire jutottam, milyen változásokat tapasztaltam.

 

Ha megnéznétek a termékpalettát, katt: Goodwill Pharma

Tibi - GetFit