Goodwill Pharma, teszt a lelke mindennek

Vágjunk bele a Goodwill Pharma  tesztem, 3. befejező részébe. Mielőtt az összegzésbe kezdenék elárulom, hogy nem könnyes búcsú ez, hisz az általam tesztelt termékek közül azóta vásároltam utánpótlást és folytatom a használatukat. 

20161106_103445.png

Az előző részek tartalmából.....  Na jó ez nem a Walking Dead és én sem vonszolom már magam úgy mint egy zombi, de a korábbi írásaimat (első és második) megtalálhatjátok, információ szerzés célzatával. Hogy maradjunk a sorozatoknál, mint tudjuk "a tél közeleg", így a vitaminok fogyasztása fokozottan fontos, kedves nap barátunk szabadságolása miatt pedig a D vitamint én személy szerint ilyenkor még inkább igyekszem rágcsálni. Hogy mennyire sokat számít a megfelelő vitamin bevitel? Eddig idén nem voltam beteg, ami nálam nagy szó, hisz évente 1-2 alkalommal utolért a göthös-náthás kórság az év ezen szakaszában. Ezt eddig elkerültem, ami nagy előny, hisz (ki szeret beteg lenni?) a diétám és a fogyás miatt remek dolog ha nem kell napokat, vagy akár egy hetet is kihagynom az edzésből. 

A vitaminokról nem is ejtenék több szót, még talán annyit, hogy a Szent-Györgyi Albert Multivitamin (is) mennyire bevált. Szimpatikus termék, remek összetétellel és mint korábban említettem, nagyon ésszerű és példamutató dolog, hogy külön reggeli és esti porciót találunk a dobozban. A reggeli tablettában zöld tea és ginseng kivonattal, az estiben pedig nyugtató hatású macskagyökérrel, így reggel kicsit serkent, ellenben este nyugtat és nem gátol az elalvásban.

Mégis a kedvencem, a megváltóm a Cartinorm lett! Próbáltam anno Scitec, Biotech ízületvédőket, ettem a zselatint evőkanál számra, de ugyanúgy recsegett a térdem és fájdogált az anno ügyesen meghúzott vállam. DE, most helyreállt a békesség, 3 hónap használat után kisimultak a dolgok, guggolás közben nem recseg a térd és alaphelyzetben illetve erőszakos vállazások közepette sincs gondom a vállammal! Szóval öröm és boldogság!

cartinorm_szgya_cvitanim_pezsgo_popup_00680_02.png

 

Ha bármilyen kérdésetek lenne, írjatok bátran! 

Tibi - GetFit