Myprotein fehérje laposkenyér teszt

Régóta szemezgettem már a Myprotein kínálatában szereplő protein Flatbread vagyis laposkenyér lisztkeverékkel. Semmi extra mese, nincs csoda, csak egy 30%-ban fehérjéből álló lisztkeverék. 

Itt találjátok, róla van szó: Protein laposkenyér mix

10965423-1403861331-157156.jpg

Lehet belőle az ajánlás szerint lepényt sütni, illetve én már próbáltam pizzatésztának is hasznosítani, de még bőven kísérletezés státuszban van a dolog, a felhasználás köre elég széles. Nekem a lepény jobban feküdt, ennek elkészítési módja:

Veszünk 100 grammot a keverékből, 30-40 ml langyos vizet, két teáskanál olíva olajat, vagy más zsiradékot (én ebben elkevertem némi olasz fűszerkeveréket) és ízlés szerint sót. Majd jól összegyúrjuk és előmelegített sütőben, szilikonos sütőpapíron tetszésünk szerinti formában megsütjük. Feldarabolva, paradicsomos mártogatóssal hibátlan.

dsc08696.JPG

Tápanyag tartalmát alább láthatjátok:

clipboard01.jpg

És egy kis videós segítség hozzá.

 

Tibi - GetFit