Majdnem vargabéles, diétásan

Az elmúlt hetekben próbálok kreatív receptekkel előállni, annak ellenére, hogy az előrehaladás érdekében viszonylag egyszerű diétás étrendet követek. Két napja pattant ki a fejemből, hogy egy bizonyos édességet elég régen ettem, talán gyerekkoromban, sok-sok évvel ezelőtt. Édesanyám csinálta és nem volt más mint a vargabéles.

dsc08733.jpg

Most kicsit leegyszerűsítettem (nincs réteslap és mazsola sem) és "diétásítottam", hogy fogyasztható legyen diéta idején is. 

Hozzávalók:

  • 2 csomag Myprotein MySpagetti konjak tészta
  • 450 gramm zsírszegény túró
  • kb 1 dl zsírszegény joghurt
  • 3 tojás és 1.5 dl tojásfehérje
  • eritrit ízlés szerint
  • vanília esszencia
  • csipet só

dsc08734.jpg

A tésztát leöblítjük majd félrerakjuk. A túrót elkeverjük a joghurttal, a kívánt mennyiségű eritrittel, vanília esszenciával és sóval. A tojásokat összekeverjük, én ehhez is raktam édesítőt, majd nyakon öntjük a túrót és belekeverjük a tésztát (némileg összekaszaboltam egy késsel, hogy egyszerűbb legyen). Alapos keverés után, mehet egy tepsibe amit szilikonos sütőpapírral bélelünk és ugorhat hozzávetőleg 40 percre az előmelegített sütőbe. Jó étvágyat!

 

Tibi - GetFit